Malin

sa du sten

hejsan svejsan

Jag tror det är på tiden att jag skriver nåt i min lilla blogg :)

För ett tag sen va jag med i en kör med 500 skolelever i en konsert som heter/hette "marching for life". Det var asum.

Jag har simmat lite då och då men det går sämst för mig nu... osv... och jag kanske vet varför..! :/

I tisdags, var jag och åkte skridskor med Linnéa i ishallen. Det var kul fast man fick lite ont i fötterna...

igår var jag på TomTits med bästaste SaraW o lite små folks. Det var nog en av de roligaste sakerna jag har gjort under höstlovet.  Det var en såhär skum klättervägg och så skulle man typ slå på de som blinkade rött... ja alltså det där var en väldigt dålig förklaring men ja. Sen stoppade jag en sticknål (heter det så?:o) genom en ballong, o sen så lyckades jag halvt med ett annat ballongexperiment. Jag gjorte allt som var asum såklart men ja, jag orkar ju inte berätta allt. Jag köpte med mig två asuum stenar hem. Den ena kosta 10:- o den andra 30:- men ja det var det värt för de var jättecooliga.

Idag har jag gjort... ingenting men ja. Jag har lagat mat med syrrean. Hon stekte köttbullar (och brände dem lite) och jag kokade makaroner :P

 

I eftermiddag har jag simträning som jag inte vet om jag ska gå på, fast jag vill men ja.. det är komplicerat.

Innan det vet jag i alla fall inte vad jag ska göra men jag kommer nog på nåt...

 

härärliteurgamlabilder...

 

jag o sara.

Vi igen...

jag och korverik (i sälen). :D

 

 

Hejdå folk..

 

 

elma

HAHA korv erik xD :'D haha

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress