Malin

Trött

Hej.

Igår hade jag kul. Sov typ halva dagen. På eftermiddagen cyklade jag och syrran till Halvars för att träffa Emma och Vilma och äta glass. Efter det cyklade vi till badhuset och spelade volleyboll och nästan hela e-gruppen ville vara med så vi var totalt 16 på planen ett tag. Sen började deras träning så då slapp vi trängas. När vi blivit jättevarma gick vi och duschade i den iskalla uteduschen. Sen spelade vi igen och Vilma ramlade och fick sand på hela ryggen. Sen typ satte jag mig i sanden och blev också jättesandig. Vi var liksom fortfarande blöta. När vi hade spelat en timme badade vi i typ tio minuter och sen gick vi och solade så att vi skulle torka innan fysen. På fysen sprang vi ett juravarv och sen sprang vi lite till och gjorde massa armhävningar och situps och rygglyft och upphopp. Sen körde vi eh nånting som påminner om idioten. Sen körde vi ett jättejobbigt simpass, men för en gångs skull hängde jag med hur bra som helst. I slutet körde vi en liten tävling. Det var Sara, Emma och Vilma mot Vickan, Philippa, Offe och mig. Vi vann fast vi failade lite i målgången. Sen stretchade vi och sen sprang Sara och jag och hoppade typ en gång var. Sen duschade vi och cyklade hem. Är så trött att jag knappt orkade äta trots att jag var jättehungrig. Sen tittade jag på världens tråkigaste program och åt mörk choklad. Sen filmade Sara och jag lite kul saker.. ^^
Idag har jag typ inte gjort någonting förutom att se på TV. I eftermiddag har jag träning men är bara med på fysen för Sara, jag och Vickan ska på RixFM-festivalen. Det ska bli kul.


Hejdå.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress