Malin

BRA SÅHÄR..?

HEJSVEJS!! ♥


Nu skriver jag på min blogg MAJA!!
Hehe nejmen..
..på lovet har jag varit i Umeå hos min mormor som fyllde 80år. Sorgligt nog blev jag sjuk och lät värre än en kråka. Sitter fortfarande och hoppas på att inte ha smittat henne. När vi flör hem var mitt huvud på väg att sprängas pga att jag fortfarande var sjuk.
När jag kom hem hann jag inte ens vara hemma en timme men hann i alla fall äta en bit lasagne. Sedan följde jag med Andrea till Idre. Det var okej.
Igår kom jag hem jättesent och gick o lade mig typ klockan 12.
Idag var man väl lite trött men det gick väl bra i skolan ändå antar jag. Jag fick mig ett gott skratt när jag pratade med en viss liten kompis, som trodde jag sa "sexiga kakor" när jag egentligen sa"succékakor".
Men jaa, sen har jag varit o simmat även om jag fortfarande är förkyld, så jag höll på att hosta ihjäl mig. Vi simmade med plastfiskar med vatten i på huvudet (vi körde ryggsim). I början gick det urdåligt men i slutet började det faktiskt funka rätt bra. Med det menar jag att den slutade ramla av huvudet hela tiden.
Nu ska jag läsa på exten till "Mamma Mia", baka marängrutor eller nåt, äta mat o kolla på familjen annorlunda.



Kram hejdå!♥




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress