Malin

Trololol..

     HEJSANSVEJSAN!! :D
Bild tagen med mitt nya objektiv

...

always say "kvack"..


Idag har jag varit i skolan, som vanligt men jag gick tidigare för att göra ett spirometritest eller vad det heter. Jag hade inte astma då men jag ska göra fler test. Bland annat ska jag göra test hemma och så ska jag kolla om jag har ansträngningsastma också.
Sedan har jag varit och simmat. Det gick rätt så bra.
När jag kom hem åt jag mat och smakade på mammas nybakta bröd som var jättegott. :D
Nu sitter jag och övar till musikcafé och lite annat.
Klockan åtta tänker jag nog kolla på "familjen annorlunda" bara för att det är lite roligt...

Men jaa, imorgon är det skola och träning i Blacka som vanligt då.

På torsdag har vi friluftsdag. Jag ska spela pingis på förmiddagen och klättra på eftermiddagen. Det ska nog bli roligt, för Lollo ska också göra det. Jaa sen får jag väl vägleda henne till klätterhallen då för att hon inte hittar men det ska nog gå bra. :)

På lördag åker jag till Umeå, till mormor för hon fyller 80år. Det ska bli jätteroligt för Umeå är en så mysig stad..
Ska bli roligt att träffa släktingar också. Jag åker hem på onsdagen och hinner vara hemma några timmar...
... sedan åker jag till fjällen med bästaste lilla Andrea och kommer hem på söndagen.
Sedan börjar sklan igen, och på onsdagen då är det musikcafé, så ska nog börja öva massa varje dag nu om jag hinner med det. Hmmm, jaa det var nog allt jag har att säga för idag.


..bara en sista bild


                                  Byebye people! ♥

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress