Malin

Snabbinlägg nu då...

Hejhopp!

Här kommer lite kort info om senaste tiden av mitt lilla liv, vare sig ni vill eller inte.
Torsdag och fredag var min moster Kerstin och min kusin Amanda och hälsade på. På torsdagen var vi i Söderköping och gick om kring och åt glass. På fredagen var vi på bodaborg i två timmar, åkte hem och lagade mat och stressgjorde en rabarberpaj... mumsigt.
Lördag och söndag var jag på filbytercup (simtävling) i Linköping. Jag simmade 50, 100 och 200 frisim, 100 och 200 bröstsim och 200 medley. Jag persade på 50 frisim om jag minns rätt, och det var dessutom från min 25-tid så jag är jättenöjd. Sen persa jag inte på nåt mer men det gick rätt så bra i alla fall. På 200 bröstsim gick jag över mitt pers med 7 sek, men det var ju i 50 så jag är nöjd i alla fall, med tanke på att jag fick brons och tydligen var över två sekunder snabbare än fyran. Trodde jag skulle komma nästan sist jå jag gick och åt med mina kompisar och missade prisutdelningen så jag fick medaljen av min tränare när jag kom tillbaks till badet.
Idag var jag i skolan som vanligt. Vi hade SO-redovisning. Min grupp var inte så väl förberedd så ja... och så är det ju jag och min scenskräck också så jag pratade ganska tyst. På bilden ritade vi schackbräden i perspektiv... rätt så kul faktiskt, men jag gillar ju att rita så det är ju inte så konstigt. Efter skolan gick jag på stan med mamma och syrran. Kollade på skor... hittade inga, men jag ska dit igen imorgon efter simningen helt själv. Tråkigt. Köpte ett par shorts på gina som jag ska byta i morgon för syrran fick mig att köpa en storlek för stora. Sen ska jag köpa present till Elma om jag hinner... annars får det bli på torsdag. Fast det är ju imorgon hon fyller år. Måste även fixa present till Hilda, pappa och morsdagspresent. "Piuh".

Aa, lägger upp bilder när jag hinner.






Hejdå bästaste ni! ♥