Malin

Blixtar och dunder...
Halloooj! :)
 
I morse när vi skulle ha engelska kom våran gamla musiklärare och pratade om vad vi ska sjunga på maltaresan, så vi hade ingen engelska. Sen var det svenska, och då började vi jobba med ett arbetsområde om författare. Vi jobbar i grupper och min grupp skriver om Selma Lagerlöf. På idrotten körde vi softboll. Det var ruuuuuuuligt, och jag tycker det gick gaanska bra för mig i alla fall. Sen var det ju fisk till lunch. Jag gillar inte fisk, så jag åt inte direkt mycket. Sen var det klassråd. Vi pratade lite om både nödvändiga saker och inte nödvändiga saker. Våran lärare tänkte nämligen att vi kunde jobba med engelska för att vi inte gjorde det på morgonen. Som ni kanske förstår ville inte alla det och började ställa massa onödiga frågor bRa för att skjuta upp tiden och många av frågorna var rätt så dumma, så man kan väl säga att det blev rätt mycket skratt på det där klassrådet. Sen så började det åska och en i klassen öppnade fönstret så man hörde bättre, och började sjunga BLIXTAR OCH DUNDER, och en annan hängde på, och efter ett tag satt nästan hela klassen och sjung Diggilo Diggiley. Hahahaha bästa klassrådet asså! Sista lektionen hade vi NO, då vi labbade med vatten och tjaa värme. Vi håller nämligen på med fysik, då vi för tillfället jobbar om värme. Det var en rätt chill lektion det med. Alltså vi var inte flummiga och så, det var helt enkelt bara inte speciellt jobbigt för man behövde inte tänka sådär jättemycket.
 
 
Bye! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress