Malin

Konfa :)

Hej
Idag va jag i Linköping med konfagruppen. Vi åt jättegod buffé till lunch, besökte domkyrkan och spelade djembetrumma vilket var väldigt kul. Sen åkte vi tillbaka till Norrköping. Vi fick en tid när vi skulle va i olaikyrkan för vi tog oss dit på olika sätt. Andrea o jag gick men vi behövde gå på toa och smet in på Östgötateatern och gick på toa...
Sen åt vi middag. Det var gott. Andrea och jag hade lite kul med hissen... och så tänkte jag lite fel när jag såg bokstäverna på toadörrarna.
I kyrkan bestämde vi vad vi ska göra på gudstjänsten imorgon. Andrea och jag ska hälsa alla välkomna.
De flesta sover över i kyrkan men jag är ju förkyld så jag sover hemma och kommer tillbaka imorgon.
Nu äter jag hemgjord chokladglass.

//Malin

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress