Malin

Grattis i förskott
Idag var jag med Andrea. Jag tog med mig massa pysselgrejer till henne för att vi skulle göra ett kort till Sara. Hon fyller ju 18 på fredag. Direkt när vi var klara cyklade hon, jag och hennes bror till deras mormor och morfar och åt lasagne. Supersmarrigt. Det var länge sedan jag åt lasagne. Sen drog vi hem till henne innan hon skulle till träningen. Vi hade använt glitterlim men det hade inte torkat, och jag behövde ha med mig kortet hem, så vi tog fram en hårtork och torkade kortet. Varför heter det hårtork egentligen? Det funkar ju till massa annat också! 

När jag kom hem läste jag lite franska. Haha jag hittade min gamla franskabok i en skrivbordslåda. Saknar när man fick skriva i böckerna...

På träningen skrev alla som var där på kortet. Vilma och Andrea slutade precis sin träning och fortsatte simma med oss, eftersom de också är Saras friendos och de gick i D2 förut osv. Träningen gick för det mesta ut på att få Sara att känna sig speciell. Ex. När vi andra simmade med fenor fick hon inte ha några. I slutet körde vi lagkapper. På den första var det alla mot Sara. Stackarn. Men sen körde vi jämna lag, och det var roligt. På stretchingen blev det falsksång och piggelin. Sara fick även sitt kort, som hon dessvärre glömde på badhuset. Hoppas det finns kvar. Det tog ett tag att göra det... Dessutom låg det i en påse med mina inte jättebilliga pennor. Men sånt händer.

Imorgon kommer det fint folk. Mormor och moster! Det blir trevligt. Jag får se vad jag kan tänkas hitta på innan det. Läsa boktjuven blir det nog bland annat. Bokrecensionen ska vara klar fredagen efter lovet... men nu är jag väldigt trött och måste sova.


Ciao!
~mallompan<3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress