Malin

SILHOUETTE
Nu har jag träffat Ebba! Vid lunch drog jag iväg på stan och käkade lmed henne. God lunch. Det var jättekul att träffa henne igen! Det var ett tag sen. Vi gick omkring på stan ett tag och jag hittade några få mysiga saker jag blev helt förälskad i, men jag köpte dem ej. Nu sitter jag och suktar efter de underbara mysiga sakerna och längtar efter hösten och att bara sitta och vara helt cozy och dricka massa te och kolla film och jag vet inte vad. ^^ Jag är inte riktigt en typisk sommarmänniska. Började bli trött på värmen för ett bra tag sen. :/
 
Nu kommer vi till hela "SILHOUETTE-grejen". När vi var i mormors stuga under Umeåbesöket fick vi ju vara med om en hel del solnedgångar... dum som jag var gick jag aldrig ut och fångade själva solen, men här kommer i alla fall några hyfsat coola silhuettbilder jag tog med Sara. Jag har redigerat dem lite också. Tyvärr fotade vi även med Saras kamera där nu några riktigt bra bilder finns. Får se om jag kan lägga upp dem någon annan gång. Enjoy! ;)
 
Moi!
Sara!
Moi encore!
 
 
Ciao!
~mallompan♥
Anonym

Om jag skulle fotas för sådana här silhouette-bilder, skulle silhouetten bli rejält mycket bredare ;) Skämt åsido - jättevackra bilder på er. Något att göra fototapet av till era nurustade rum? Ha det bra! / Ulrika

Svar: Tack! Spela roll vad man är för form! Det kan ju bli fint ändå! Tapeter har vi redan men jaa det hade ju förstås kunnat bli fint! :)
Malin

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress