Malin

Förkyld


Blev sjuk förra veckan och var hemma från skolan hela veckan, fast måndag - tisdag var jag hemma för att det var coachning och man inte behövde vara i skolan. Har varit i skolan den lilla snutt som gått på veckan i alla fall men är fortfarande förkyld så har inte kunnat träna. Tråkigt, men det är som det är.

Mina simtränare ska sluta! Jag fick precis reda på det, då en av tränarna skrev det i simgruppens facebookgrupp. Inte kul. Bästa tränarna ju! Har ingen aning om vem vi kommer få sen. Liksom vad händer??!?

Till sist vill jag bara säga sorry för dålig uppdatering, men vadå man kan ju inte ägna all sin tid åt att blogga. Visserligen har jag aldrig lagt mycket tid på bloggen men nu var det ju verkligen ett tag sen. Jag har haft tid och haft saker jag kunnat skriva om. Jag har bara inte orkat. Tack ni som orkar hänga kvar ändå! Kram :)

Ciao!
~mallompan<3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress