Malin

Umeå - dag 3 & 4
Igår tror jag faktiskt jag gjorde ännumindre än i måndags. Var hemma heeela dagen, förutom en promenad till postlådan vid affären med mormor. Alltså tiden på promenaden varinte kort, sträckan var det. På kvällen kom Kerstin och vi såg lite på TV. Inte mycket att skriva om tyvärr.
 
Idag har jag dock gjort lite mer. Jag har varit på stan med min andra moster, Marianne. Vi gick runt en liten stund, tog en fika. När vi kom tillbaka till mormor hämtade jag min kamera och Marianne och jag gick ut på en promenad, precis innan solen gick ner. Fick några fina bilder, men solen gick ner så fort så det var svårt att hitta riktigt fina motiv med fint ljus. Det var skönt att få komma ut och gå en lite längre promenad. Skönt med lite höstluft. Det luktar så gott på hösten. Sen har jag kollat på lite bilder på mamma och mostrar när de var små och på de få bilderna mormor har på mig och de lite fler bilderna av Sara. Träffade mormors hemtjänst också. Hon var här och städade. Johanna hette hon. Jättetrevlig.
 
Sara, jag och kusin Amanda (och pappa).
 
Marianne fotade mig.
 
Några av mina bilder.
 
Fina mamma när hon var yngre.
 
 
 
 Ciao!
~mallompan
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress