Malin

cheese
Idag var jag jätteduktig och tänkte skära ostkuber. Jag tänkte att nu ska jag vara försiktig så att jag inte skär mig, och vad gör jag? Hur smidigt alltså?! Tur att det finns något som kallas plåster i alla fall. Sorry om det är en äcklig bild vilket min syster tycker. Hoppas ingen är superkänslig mot sår och blod och sånt.. :)
 
Förutom det har jag väl haft en kort skoldag som dock jobbigt nog bestod av bland annat ett kapitelprov i biologi. Som svar till de som frågat mig hur det gick... Jag satsar på kursprovet i stället. Är det svar nog? Bra. Då fick vi det överstökat. Sista lektionen var hemsk. Ljudnivån var på 1000 och usch så jag hatar när det blir så. Blir helt snurrig i huvudet och kan inte tänka alls. Men men. Det är som det är. Det är i alla fall inte varje dag det är så. På eftermiddagen har jag mest chillat. Pluggat lite franska, gått på promenad...
 
Sen så har det ju faktiskt varit lov också. Då åkte jag med min lilla familj till Ramundberget (standard) och åkte skidor. Renar på vägen. Efterrätt varje dag. Upptäckte att mina pjäxor är för stora, vilket förklarar varför jag i några få år klagat på att de gör ont. Det blev till att hyra pjäxor. Dessutom testade jag lite skidor, då mina egna egentligen är för korta och är nybörjarskidor. På onsdag ska jag till Romme med skolan, så då lånar jag skidor av mamma och imorgon tror jag det blir till att kolla runt efter pjäxor. 
 
 
 
Ciao!
~mallompan
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress