Malin

~BRÅVALLA 2015~
Såååå... jag var på Bråvalla. Det ägde. Höjdpunkten för mig var Robbie Williams! Sååå underbar och otroligt bra! Milky Chance ägde också såklart. Sheppard, Echosmith, Maskinen, Lars Winnerbäck och en hel del andra. Jag lyssnade på ganska mycket, men det där var några av de jag gillade mest. Igår lyssnade jag på Björn Gustafsson och Magnus Betnér också. Härligt. Lite variation, inte bara musik.
 
Jag missade tyvärr ganska mycket av Zara Larsson och Andreas Moe, två artister jag sett fram emot. Vi kom dit efter båda börjat. De var ungefär samtidigt, så när vi väl var där kunde vi inte se det resterande av båda i alla fall. Först lite Zara på håll. Tråkigt... hade velat stå mitt i publiken och sjunga med. Andreas Moe hann jag inte lyssna lika mycket på och inte särskilt nära heller... men närmare än Zara.
 
Jag vet inte om jag verkligen är ett fan av Zara, men hon är bra, och jag kan sjunga med i de flesta av hennes låtar. Det är ju det som är det roliga med festival. Stå bland en massa människor, sjunga och vara lite för tagg på livet. Eller? Jag tycker så i alla fall. Jag drog dock lite tidigare än tänkt igår. Förlorade festivalkänslan och orkade inte vara kvar. Riktigt förkyld hvar och är jag också. Funderade på att gå tillbaka igen för att lyssna på Kent och Calvin Harris, men så blev det icke. Jag tror nog jag visste att det skulle bli så redan när jag gick. "Om jag går nu kommer jag nog inte tillbaka" tänkte jag. Jag var inte så pigg på festivalandet längre... eller tja över huvud taget.
 
 
Ciao!
~mallompan♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress