Malin

~sånt jag trodde nästan alla gjort~
Hej härliga männsikor! Idag träffade jag Lovisa. Vi hade en jättebra plan om att gå på stan. Vi åkte dit, men hela stan var stängt... förutom Åhlens och ICA. Det var tydligen "midsommarsöndag" eller nåt. Weeey, men vi åt lite lunch på subway där Lollo tydligen aldrig ätit förut. Sen gick vi till en park och satt och pratade en stund innan vi bestämde oss för att fly från regnmolnen som tornade upp sig ovanför oss. Då åkte vi hem till mig och kollade på High School Musical som Lollo inte sett. Jag kan väl inte säga att jag älskar den. Jag tyckte bättre om den när jag var liten och innan jag sett den en miljoner gånger. Den är inte dålig dock... och det är en sån man bara ska ha sett, annars har man liksom missat barndomen. Därför såg vi på den så att Lollo inte skulle ha missat nåt. Vi gick ut lite och fotade innan Lollo tog spårvagnen hem. 
 
Vi bestämde oss för att åka ner på stan imorgon igen, då det faktiskt är saker jag och Lollo vill ha/behöver köpa. Otur att det var stängt idag, men vi fick det ju trevligt i alla fall. Resten av morgondagen får ni höra om imorgon när jag faktiskt upplevt den. Jag tror liksom det blir roligare att läsa då. Nu blir det nog lite House M.D. Sjukt bra serie. Just saying. ;)
 
Ciao!
~mallompan♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress