Malin

~picknick och fotopromenad~
Hej alla glada... och icke glada för den delen. Idag var jag med Lollo. Vi hade en minipicknick på himpan. Sen fotade vi lite och jag kan väl säga att jag blev rätt nöjd med en hel del av bilderna. Svårt att bestämma mig för vilka jag ska dela med mig av. Jag gör så här: Jag lägger upp några bilder på Lollo och mig i det här inlägget och så lägger jag upp lite andra bilder i ett eller flera andra inlägg. Here we go...
 
 
Förutom det har jag sett en film som heter "Summer in February". Älskar den. Den slutar inte sådär "och alla levde lyckliga i alla sina dagar". Den är inte jättetragisk heller men det är inte riktigt ett typiskt lyckligt slut. En aning förutsägbar, men det gör mig inte så mycket. Den var bra. Ett tips om ni vill ha en mysig filmkväll nån gång snart. ;)
 
Ciao!
~mallompan
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress