Malin

~This Autumn~

1. Vad är det bästa med hösten? Mysigheten! Mysiga kläder, att krypa ner under en gosig filt, promenader med doften av höst och vackra färger, varma drycker osv... ;)2. Vad kommer du äta i höst? Mat? Nej men jag äter väl det jag får i skolan eller hemma. Plocka äpplen från träden kommer jag förstås göra. Vi har bara höstäpplen, så äpplen är för mig en väldigt höstig sak. :)

3. Vad kommer du dricka i höst? Te. Minst en gång per dag. Möjligtvis någon annan slags varm dryck på stan.

4. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i höst? Ingen aning. Kommer använda alla mina höstiga kläder ungefär lika mycket. Mina fleecetights från iwearsin kommer nog användas nästan varje dag i alla fall... fast mest hemma.

5. Vad gör du om dagarna egentligen? Försöker plugga... hur bra det går är en annan sak. Myser. Dansar. Sjunger... typ så.

6. Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan? Jag har ärligt talat ingen aning. Gick i skolan antar jag.

7. Vad kommer du lyssna på? Min spellista med enligt mig höstiga låtar.

8. Vad läser du? Nu läser jag både The Fault in Our Stars och Bilbo parallellt. Har suttit lite fast ett tag dock.

9. Vad tittar du på? Idol och Switched at Birth just nu.

10. Vad var bäst med sommaren? Att den gav mig en försmak på hur det var när Sara inte var hemma (när hon tågluffade) eftersom hon nu är i Paris. Det var skönt att hon inte var borta lika länge första gången men att man ändå hann vänja sig och att hon kom hem ett tag innan hon faktiskt flyttade bort. Själva sommaren var inte så somrig...

11.Vad har du för höstplaner?  Ta mig igenom skolan, fortsätta med sången och ha kul på dansen jag började i nu i torsdags. Förutom det ska jag försöka vara ute i naturen mycket och andas in hösten och suga åt mig så mycket solljus jag kan få, mysa en massa och övningsköra så mycket jag kan... 

Ciao! ~mallompan♥

 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress