Malin

~Vägen till fjällen~
Hejsan svejsan! Jag har förvisso bara suttit i en bil hela dagen men en del kan ju hända då också. Första timmen körde jag och det gick bra. Jag löste lite sudoku, kollade några avsnitt av en serie och lyssnade väldigt mycket på musik. Det som var lite utöver det vanliga var att en bil som körde framför oss körde av vägen och fastnade i snön. Som tur var fanns det inga träd att köra på just där. Varken de eller vi hade en lättåtkomlig bogserlina, så de ringde efter en bergningsbil i stället.
 
Vårat boende är ser helt okej ut... bortsett från allt hundhår, och att lampan i mitt rum inte fungerar (fast det går ju som tur är att åtgärda). En annan sak jag insett är att det går att i alla fall ta små minipromenader. Under alla år vi åkt skidor här har jag inte insett det, men det kan ju visserligen bero på att vi alltid bott nästan i backen. Nu hoppas jag på att maten snart är klar så att jag inte hungrar ihjäl. Efter det vet jag inte vad jag gör, men det blir nog i alla fall en ganska tidig kväll. Ska försöka att uppdatera bloggen ganska regelbundet nu när jag är här, och hoppas ni haft en trevlig vecka.
 
Ciao!
~mallompan♥
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress