Malin

Kompishäng
Söndag. Jag vaknade upp hos min vän Astrid jag tog en skogspromenad med dagen innan och tog en liten lugn morgon med äggmacka och te och litte soffhäng framför tv:n innan jag for hem vid 13:30, bara för att snabbt byta kläder och lite så innan jag träffade min vän Martin på resecentrum för att fara hem till honom i Linköping. Vi kom fram precis när solen gick ned, tog bussen från rese till universitetet för att hämta hans cykel och gick därifrån till honom. Vi handlade lite ägg på vägen också som vi hade till maten. Sen bara lyssnade vi på musik och såg ett avsnitt av Stranger Things och hade det allmänt trevligt. Sen for jag hem till Norrköping och blev upplockad på rese av pappa vid 22:12. Efter det var dagen ganska så slut. 
 
~Malin
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress