Malin

~Skidveckan hittills~
Hejsan svejsan! Det har egentligen inte varit jättefint väder förrän idag. Måndag till torsdag snöade det och blåste och var mulet mest hela tiden. Solen tittade fram lite då och då men det var lite. 
Imorgon är sista dagen, men jag kan ju dela med mig av vad jag gjort hittills. Jag har råkad slå mig själv i ögat med handtaget på min ena stav, ramlat lite fint, tagit mig ner på ovana ställen offpist med hjälp av lite trevliga människor, testat olika feta skidor, åkt längdskidor, fikat, ätit god middag med ett stort gäng härliga personer och möjligtvis något mer. Idag var jag på lite äventyr, men det tänker jag att jag kan skriva om i ett annat inlägg. Nu måste jag hinna med lite mer läxor innan jag ska iväg på restaurang och äta. Nu säger jag därför "let's do this" tyst i mitt huvud, något jag gjort oräkneliga gånger denna dag. 
 
 
Ciao!
~mallompan♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress