Malin

~Hejdå snö, hej halka~
Hej! Min dag började inte på bästa sätt. Jag tänkte inte på att det kunde vara halt ute nu när det smälter, så på den tiden jag vanligtvis hinner till spårvagnen hann jag lite drygt halvvägs. Jag väntade på nästa, med vilken jag skulle bli runt fem minuter sen. Tyvärr blev det mer än så. 20 minuter sen blev jag. Spårvagnen var sen och sen började den krångla och kunde inte åka. Man vet aldrig hur länge det tar att fixa så jag väntade. Till slut sa chaffisen att vi var tvugna att hoppa av och ta spårvagnen efter men jag gick i stället eftersom den inte heller kunde åka förrän den första var fixad. Några hållplatser innan den jag skulle av kom dock en spårvagn och jag åkte sista biten.
 
Idag är det prova-på-dag på Haga så efter individuella valet drog jag hem, där jag nu befinner mig. Min nästa lektion börjar inte förrän 13:00 och efter det slutar jag. Den lektionen får jag se till att komma i tid till, nu när jag har koll på att det är halt. ;)
 
Ciao!
~mallompan♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress