Malin

~Bråvalla~

Hejsan! Efter att ha planerat att gå på bråvalla till att ångra mig till att dagarna innan känna att jag bara måste dit i år igen, drog Sara och jag dit sista dagen.

I förrgår kväll kom hon hem, och dagen efter drog jag iväg henne på festival... eller tja det slutade med att hon drog iväg mig då jag var så långsam, men det är en annan sak. Det är i alla fall kul att ha henne hemma igen.

På bråvalla träffade vi Saras kompis Madicken och gick med henne hela dagen. Först lyssnade vi på Norrköpings Symfoniorkester, eftersom både mamma och pappa spelade. Det var bättre än jag förväntade mig faktiskt. Dock vet jag egentligen inte vad mina förväntningar var. Det var bra i alla fall.

Efter det gick vi runt till lite olika som Den Svenska Björnstammen och Elliphant, men Veronica Maggio var i alla fall höjdpunkten. Jag kunde nästan varända låt och stod och sjöng för full hals, i värmen från det stora publikhavet. Ett minne av ren lycka.

Efter Veronica avslutade vi dagen då det inte var något annat vi verkligen ville se. Det var det bästa tänkbara avslutet på det hela, helt klart. Efter den lilla cykelturen hem blev det te och jordgubbar. En näst intill perfekt dag helt enkelt, trots regn.

Ciao!
~mallompan♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress