Malin

Besök nummer ett
Förra helgen kom Lollo hit och hälsade på några dagar, vilket var kul. Vi drog till alla typiska turistattraktioner här i London och hittade riktigt smarriga hamburgare på en restaurang jag nog får besöka igen i alla fall en gång. Annars tog vi det mest lugnt och hade två filmkvällar. Angående Natural History Museum tyckte jag faktiskt själva byggnaden var mer häftig än utställningarna men en del var ändå kul att se. Hyde Park var ganska mysigt på kvällen men det finns inte så mycket belysning så det blir ju ganska begränsat vars en kan gå när det är mörkt. Sen tror jag inte att jag har så mycket mer att säga så detta får bli allt för detta inlägget. Puss & kram skumbanan, hoppas du som läser har det bra.

~Malin
mammatillmirakel.blogg.se

Åh vad jag saknar London!!! ❤️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress