Malin

Nu ska jag skriva om det fina inlägget...
Tja!

Som ni vet så skulle jag ju tidigare skriva ett rätt så långt inlägg, men det gick inte så bra men jag ska nu försöka göra en lite kortare verison av vad jag skrev!

Igår var jag med min kompis Andrea, o ett litet tag med min våran kompis Sara W. Innan Sara W kom så spelade jag o Andrea "Roller Coaster Tycoon 3". Sen spelade vi "Norrköping", spelet om din stad (det är ungefär som "monopol"). Sen kom Sara W, o då beställde vi biljetter till EMD-konserten som var lite senare på kvällen. Efter det började vi om med att spela "Norrköping", så att Sara W också kunde vara med. Sen åkte båda hem för att äta, och lite senare åkte pappa o jag o hämta upp de för att åka till flygeln där EMD-konserten var! Det var bara fööör bra! EMD äääger! Men hur som helst så på konserten så var det sittplatser men ungefär halva publiken stod framme vid scenkanden! :o
Men när det var slut så skjutsade pappa hem Sara W o Andrea, sen åkte vi hem. Pappa, mamma, och Sara (min storasyster) kollade på en film/"2012" (de hade pausat när pappa åkte för att hämta mig, Sara W och Andrea), så när vi kom hem så kollade de klart på den o jag kollade ju såklart också, eftersom jag inte hade något annat att göra men det hade ju varit roligare att se hela filmen! Hur som helst var det en GRYMT KUL dag!

Idag har jag simmat, pluggat till No-provet som är imorgon, tittat på TV och suttit vid datorn!

Egentligen fattar jag inte varför jag bloggar, jag menar jag skriver typ alldrig något, o det är typ ändå ingen som läser vad jag skriver! :o





Byebye people!

                                                  
                                                 PS! I ♥ EMD
Lovisa ♥

Jag läser? :O

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress