Malin

Tjooooooooooo!

Igår simmade jag, det var kul. Vi hade teknikpass. Vi tränade påfrisim och vändningar.

Idag hade vi franskaglosor. Det gick bra vad jag vet. Efter idrotten så uppäckte jag, Lollo och Linnea av någon hade förstört Lollos cykel totalt! Den var typ helt mosad... det var ju inte så kul, för det var ändå en ganska fin cykel. Efter skolan stack jag och Sara W till betongparken och fotade.. kanske kommer några bilder senare. Det var i alla fall skitkul. Dessutom var en i min paralellklass där, och det var lite segt. Btw så bestämde Sara och jag att vi skulle dra dit nån mer gång och fotografera+filma! Sedan åkte jag hem för att äta. Det var jättegod mat. Efter det kollade jag och pappa på gamla bilder från bla. när jag var liten. Sedan så lyssnade jag på musik och gjorde läxor.  Jag lyssnar fortfarander på musik, bara för att jag ääälskar musik!

 

 

 

Hejdåååå!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress