Malin

I wish I could slow down the time.
Idag har varit en helt vanlig dag med skola. Fast vi hade vikarie på franskalektionen, för Agneta hade brutit handen, så vi hade Arantxa som var med i "idol" i år. Hon var trevlig, och jag måste säga att hon har en väldigt härlig stil.

Tilda hängde med hem till mig från skolan, för att plugga. Fast vi gjorde ju förstås lite annat. Imorgon blir det plugg på stadsbibblan med Tilda. Bästa placet att plugga på!

Även om jag pluggar, och gör mina läxor går det inte jättebra. ALLA prov och inlämningar är ju samtidigt. Det är föööör mycket!!! Man blir bara trött och stressad, och presterar sämre än man egentligen skulle gjort. Den här veckan har vi tre prov, men man får egentligen bara ha två, och så har vi dessutom till exempel en faktauppsats i svenskan, som ska vara inne på fredag! Man mår seriöst dåligt av att ha så mycket samtidigt, för vi har ju inte mycket bara den här veckan. Vissa perioder är det ingenting, och resten av tiden klumpar de ihop allt på bara någon vecka. Varför? Jag orkar inte. Jag vill ha lov! Eller i alla fall sprida ut allt jobbigt. Jag skulle inte bli i närheten av så trött jag är nu. Jag önskar att tiden kunde gå saktare, så att jag fick mer. Så att alla fick mer tid. Jag vet att jag inte är den enda som tycker såhär.

Ciao. :* <3
~mallompan
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress