Malin

Weekend
Nu är helgen över och imorgon blir det tillbaks till skolan. Det lilla lägret med klassen var kul btw. Hade lite lagtävlingar, spelade volleyboll och hittade på lite annat kul. Har inte orkat skrivat något under helgen. Jag har inte fått någon direkt inspiration till det, så det här inlägget kommer förmodligen inte heller bli långt. Jag har varit på två simträningar nu. En i torsdags och igår på morgonen. Inte helt bra i ryggen men är på god väg. Klarar det mesta som jag brukar nu. Igår var det dessutom ingen jobbig simträning. Det var ett superkul pass faktiskt, men orkar inte förklara vad vi gjorde. Fysen tog dock lite mer och jag klarade inte precis allt med ryggen men nästan. Nu har jag en hemsk träningsvärk i framsida lår och i rumpan. Hoppas det inte blir alltför jobbigt i alla trappor i skolan imorgon haha. ;) Det var ett tag sen jag hade sån träningsvärk. Men det känns bra. Då märker jag att jag har tränat. ;P Annars har jag inte gjort så mycket förutom att plugga. Syrran har flyttat sin blogg förresten! Den hittar ni nu här! 
 
 
Ciao!
~mallompan<3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress