Malin

Inställt nyårsfirande
Hejsan. Min nyårsafton kommer suga. Vill ni veta varför? Jag berättar oavsett. Jag är sjuk, har haft 39 graders feber idag så har inte orkat göra nånting idag. Tror inte direkt att jag kommer vara frisk till imorgon... så mycket tror jag inte på mirakel. Nu har jag alltså fått ställa in mina planer. Egentligen skulle Martin, Astrid och Lollo kommit hit och vi skulle haft det bäst, men i stället kommer jag vara hemma med mamma och pappa och troligtvis må pyton. Kul va? Mamma och pappa var egentligen bortbjudna men mamma är lite förkyld också och så blir det ju inte kul för mig att vara själv hemma på nyårsafton. Som tur är har i alla fall mina tre friendos annat de kan göra. Bra bra. Hoppas du som läser det här (och alla andra) får ett bra nyår och ett riktigt bra 2015!! :)
 
Ciao!
~mallompan
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress