Malin

~kanske en aning höjdskräck~
Tack Andrea för att du följde med och för att du peppade mig lite där uppe i luften när jag panikade lite. ♥
 
Idag var jag vid Sörsjön med mamma, pappa och världens bästa bästisfestis (även kallad Andrea) och gick höghöjdsbanor... trots förkylning. Åååh, så kul det var. Men läskigt. I alla fall den enda 10 meter höga banan jag gick. Det räcker med en så hög när man nästan får panik... lite lägre höjder var roligare. Dock var det roligare med den högre efter... liksom JAG KLARADE DET! Det finns dock inte mycket annat att gör när man tagit sig upp 10 meter ovanför marken. There's no going back. Linbanorna gillade nog alla i alla fall. Speciellt den som går över sjön. Härligt var det. Lär väl ha en aning träningsvärk imorgon dock. :) 
 
Ciao!
~mallompan♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress