Malin

~I lugn och ro~
Godmorgon! Vaknade upp vanlig tid, halv sju för att få reda på att min första lektion är inställd. Nästa lektion är inte förrän 11:10, så tar det lite lugnt med en kopp te och lite så. 

Igår kändes som världens längsta dag... väldigt tröttsamt. Jag hade både muntligt franskatest och historiaprov. Ont i ryggen har jag också, förmodligen för att jag rör på mig för lite och sitter för mycket på inte så ergonomiska platser. Jag antar att jag får ändra på det.

En mysig promenad fick jag i alla fall lite senare på kvällen. Kunde ändå vara ute ett bra tag nu när det inte är så kallt längre (saknar snön dock). Att promenera är alltid skönt, antingen för att själv få lite frisk luft och skingra tankarna eller med någon man kan ha långa samtal med. För mig är det snabbaste sättet att ta en liten paus från vardagen och bara ta det lugnt.

Nu ska jag återgå till mitt tedrickande och se om det finns något produktivt jag kan göra, kanske nån läxa. Ha en bra dag alla fina!

Ciao! ~mallompan
Sabiina är namnlös

Härliga bilder c: Btw! Har en frågestund på g, så om du har tid att ställa en fråga så kommer din blogg eller ig bli länkad 😊 *http://www.siin.se/fragestund-22712720* KRAM

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress