Malin

Skolan
Hej hopp!
Nu var det två dryga månader sedan jag började mitt fjärde år och för tillfället går det faktiskt ganska bra. Tråkigt nog har det dock inte gjort det hela tiden. I början gick det rätt bra och jag jobbade på i en takt som kändes bra men sen kom jag av mig. Det kan jag ju inte påstå att jag var jätteglad över själv så dömande kommentarer från andra gjorde det inte jättemycket lättare att ta tag i det, det boostade liksom inte direkt mitt självförtroende. Nu har jag dock lyckats komma igång igen och går till skolan 3 förmiddagar per vecka samt att jag även pluggar lite hemma när jag har orken till det. De där förmiddagarna hinner man dock väldigt mycket på och det känns alldeles lagom. Sen får vi se hur den känslan förändras beroende på kommande ämnen men man behöver ju inte ha perfekt flyt hela tiden.
 
"It does not matter how slowly you go as long as you do not stop." -Confucius
~mallompan
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress