Malin

10/05-2011

Hej!



Idag hde vi musikteori på musiken, det var jättekul (NOT).
Sen hade vi bild. Vi fick kolla på asdåliga korta filmer.
Sen hade vi kör, men jag var uppe i klassrummet i stället och gjorde en grej.
Sen hade vi lunch (vilket säkert är jätteintressant).
Sen hade vi engselka tror jag, o jag hade fiol i slutet av lektionen för min fiollärare gör någonting på torsdag.
Sen hade vi svenska tror jag och då var jag i biblioteket och lånade böcker.
Sen var skolan slut.

Sedan hade jag simträning. Vi hade fadderträning idag och det var kul.

När jag kom hem grillade vi korv, och majskolvar.
Vi satt i trädgården bredvid garaget och åt, bara för att det är så varmt och fint ute nu.
Sen fick jag och Sara en varsin bulle.


Hejdå! ♥

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress