Malin

Just ja.. jag har ju en blogg! xD
Hejhej... hade typ glömt bort att jag hade en blogg men när jag hade lite tråkigt kom jag på att jag hade en! :D
Igår hade jag och Linnea lite PAARTYYY för att vi har fyllt år! Det var asum. De som va där var OlleL, "Alf", Hilda, Tilda, Moa, Lollo, Ida, Jonna, och självklart jag och Linnea! Det var skitkul, o hoppas de andra också hade det asum!
Idag köpte jag en ny vinterjacka som tydligen är likadan som Saras fast blå (hennes är svart)! Sen har jag gått på promenad med Sara på Himmelstalund och fotat med hennes kamera (om ni vill se lite bilder.. http://saaarae.blogg.se/). Det var härligt med alla träden som börjar bli "höstiga" och tappa löv och att det var så härligt med den varma solen som lyste. helt enkelt underbart. Nu sitter jag hemma i soffan med min dator och lyssnar på asum musik!


Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam! ♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress