Malin

SOMMARLOOOOOOV!!!!! :D
Hejheeeeeej!!!!


SOMMARLOV vare ja!!! Efter avslutningen åkte jag hem och kollade på film lite så där för mig själv. Efter det åkte jag hem till Emilia och Carolina med familjen och för att Sara och Emilia slutat 9:an vilket Sara J och Helena också gjorde och de kom också dit. Vi hade det lite trevligt sådär och åt massa god mat. Sen skulle det lilla gänget med utgångna nior iväg och träffa sin gamla klass. Jag vaknade halv två idag... oops!! Åt lite frukost. Kollade på TV på lite olika filmer, Läste Harry Potter, åt jordgubbar med grädde, kollade lite mer på TV och läste Harry Potter, åt mat, kollade ännu lite till på TV och nu sitter jag vid min lilla laptop som precis startade om sig. Ja som ni märker har mitt lov inte börjat speciellt händelserikt, men det kommer lite senare.
Nu ska jag gå och lägga mig och läsa Harry Potter. Imorgon tar jag dagen som den kommer. Kanske är med nån kompis om jag får tag i nån. Sara åker till Frankrike. Hoppas hon får det kul. Jag vill också dit. Nu kommer jag inte på nåt mer att skriva... hur som helst SKÖNT MED SOMMARLOV!, men kommer sakna världens bästa klass.






byeee!
Lovisa

7bm2 äger ut alla andra klasser. :D Vi är bääääst ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress