Malin

1600
Idag blev det tidig morgon som alla andra lördagar. Det är varken kul på lov eller helger. Nån som håller med? Hur som helst hade vi träning med tanke på andning... och 1600 meter medley. (Några från D1 var med och tränade också.) Hur som helst var jag tredje snabbaste personen (vi tog alltså tid) och kom i mål på 28:23 om jag minns rätt. Hu vad jobbigt, men ändå inte, och så glad man blir när man klarat av 1600 (vilket inkluderar 400 meter av varje simsätt...)medley utan att stanna eller göra nåt konstigt. Den distansen finns inte ens att tävla i. Det längsta är 1500 frisim. Tänk er fyrahundra meter fjäril. Jobbigt va? Men icke. Om man simmar så långt kommer man in i det och det blir inte så jobbigt i alla fall. Man tappar orken, men man fortsätter bara att simma. Det går liksom automatiskt Älskar långdistans. ^^

Sen hann jag ju med lite annat under dagen också! Jag och pappa var iväg till Ingelsta och kollade på tapeter till mitt rum (jag ska ha fondvägg) på Flügger. Sen gjorde pappa några andra snabba ärenden medan jag satt kvar i bilen. Sen fick jag skjuts hem till Andrea. Vi låg och "sov", spelade guitar hero och körde dunken med hennes bror och hans kompis. Jag var gryyymmm... eller? 

(Bild från igår, men spela roll när det är samma dåliga väder).

Now I'm home and I've got nothing to do. Oh wait! I think I've got a date with my bed... and perhaps my laptop to. Mihihihihiiii. ;*

Ciao!
~mallompan<3



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress