Malin

Resten av tävlingen..



Förmiddagen igår gick rätt ok. Jag fick ett liiitet pers på 50fr men tror jag hade kunnat simmat snabbare. Jag blev bara lite förvånad över att det gick rätt ok. Jag fick heatpris i alla fall, och ett pers ska man aldrig klaga över.
Eftermiddagen gick åt skogen dock. Jag gick över mina pers med mycket tid. Inte bra. Idag var jag hemma pga min förkylning som jag trotsade lite igår. Inte jättesmart kanske men gjort är gjort. Det var kul att äntligen få tävla igen i alla fall. Jag har saknat det. 
Nu måååååste jag göra en idrottsuppgift btw. Den ska va inne imorgon. Egentligen var det en gruppuppgift men det funkade inte riktigt så jag gör den själv. 
Grattis till HILDA förresten som fyller 16 idag! 
 
Ciao!
~mallompan<3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress