Malin

~SUNNY~
Idag var en solig dag om ingen märkte det. Dessutom hade vi inte många lektioner. På eftermiddagen fick vi ledigt från lektionerna för att se bion "svenskjävel" då den passar till vad vi jobbar med på samhällslektionerna just nu. Kan väl inte säga att jag älskade filmen, precis som med de flesta andra svenska filmer jag sett... men meningen var ju mest att vi skulle kolla på olika begrepp och så. Det var inte en film jag själv skulle valt att se men den var ok. Efter det slutade vi i alla fall. Ganska skönt. Gick tillbaka till skolan för att jag inte var smart nog att cykla till cnema, och cyklade där ifrån. 
 
Blev tvungen att byta till sommarkläder när jag kom hem för att det var så varmt och satte mig på altanen och käkade mellanmål. Då mår man. Kollade på 2:a avsnittet av Game of Thrones säsong 5. ^^ Efter middagen gick Sara och jag ut och fotade lite och pennyboardade på Himpan. Älskar detta soliga väder. Nu på kvällen har jag redigerat några av bilderna. 
 
 
 
Ciao!
~mallompan
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress