Malin

~Annorlunda~
Hej folk! Senaste dagarna har varit en aning annorlunda. I onsdags var det öppet hus på Haga och tvåorna var tvungna att jobba. Jag fick visa folk hur man gör slime... det var rätt kul. Jag diskade mest då så till slut sa folk att jag fick A i att diska. Whoho...? Lite fick jag labba dock och det gick bra, i motsats till vad jag trodde.
 
Igår hade ettorna återkopplingsdag eller något sånt så vi i tvåan fick gå på bio på cnema och se Twelve Years a Slave. Det var jättekul för jag hade velat se den jättelänge och den levde verkligen upp till mina förväntningar. Den är baserad på verkligheten och den var jättebra gjord. Jag vet inte vad jag mer ska säga om den än... SE DEN! 
Efter filmen planerade vi som är inblandade i franskautbytet inför när fransmännen kommer hit. De kommer i mitten av nästa vecka!! Det känns så konstigt, men det kommer bli så kul. Sen är det ju snart lov och jag har gått halva min gymnasietid... ojoj.
 
Idag sprang jag hem från spårvagnen med händerna över huvudet. Det går i princip inte att komma hem utan att gå under stora gamla träd och det låg redan nedfallna grenar på vägen jag skulle gå. Ett träd hos några på våran gata hade fallit ut på vägen. Det är skönt att det lugnat ner sig nu... 
 
Nu ska jag återgå till att se på idol.
 
Ciao!
~mallompan<3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress