Malin

~Det var roligare än det låter~
Okej, så en del kul grejer har hänt sedan sist jag skrev... dock kanske det inte är så kul att läsa om. Det var mest kul för mig när jag gjorde det. ;)
 
I fredags efter avslutningen gick jag på stan och letade julklappar med Astrid en stund innan vi och resten av vårat fina lilla jäng drog hem till mig och kollade på film. Först såg vi Ett päron till farsa firar jul då vi ville se något juligt, men sen satte Astrid på Hannibal Rising och så fortsatte vi med att se den. Gud så bra film! Jag trodde ärligt talat den skulle vara mycket hemskare, så även om den var hemsk, blev det inte så farligt då jag förväntade mig värre.
 
Direkt när vi sett klart Hannibal drog folket då lite trevlig släkt dök upp. De var på väg till min farfar nere i Skåne och stannade över natten så att de slapp åka så långt på en dag... och så var det ju kul att träffas. Sen vet jag inte riktigt vad jag har hittat på. Tror vi bakade pepparkakor någon dag, mamma gjorde knäck. Igår träffade jag Andrea, vilket jag inte gjort på flera månader. Vi gick på stan och letade julklappar och åt på härlig pasta. Det var jättegott. Självklart skulle vi dessutom sätta oss vid det största bordet vi kunde hitta och (i alla fall jag) känna mig en aning pinsam, plus att jag var tvungen att snubbla i trappan och spilla vatten... Oh well, sånt kan hända.
 
... och så var det ju även så att Sara kom hem i lördags. Jättekul såklart. Synd bara att hon far till Paris igen den 29:e. Vi har egentligen inte gjort så mycket ihop sen hon kom tillbaka. Det gick mest tillbaks till vanligt, jag gör allt jag brukar göra när jag är själv, bara det att det är en till trevlig person i huset. Idag stannade samma släktingar som i fredags på fika då de var/är på väg hem. Det var åter igen trevligt. Hur som helst, vi får se till att hitta på något kul ihop innan hon tar sig tillbaka till Paris. 
 
Ciao!
~mallompan♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress