Malin

~School's over~
Hejsan! Nu är jag klar med tvåan och jag skulle inte kunna vara mer lättad. Jag blev klar med min sista uppgift sent igår, i sista sekund då vår lärare satte betygen idag. Jag tog mig igenom ännu ett skolår! 

Efter skolan hängde jag med Elma, Simon och Samuel på en kulle med fint dött gräs en stund och lyckades bli solbränd. Jag tänkte på morgonen att solkräm borde vara en bra idé, men tog jag mitt eget råd? Nej, självklart inte. Hur som helst har jag varit med om betydligt värre så det gör inte så mycket.

Sen drog jag med pappa ut och seglade lite fram och tillbaka i Lindö då jag inte seglat på två år. Det var rätt så kul, förutom att jag är en sån som tror att båten kommer tippa när det lutar mycket haha. Jag kunde i alla fall styra osv rätt bra. ;)

Imorgon taggar jag skolavslutning, glass och pizzakväll med fina vänner.

Ciao!
~mallompan<3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress