Malin

~Stress~
Musiken just nu, härlig.
Hejhopp! Sitter i soffan, tre minuter innan Let's Dance-finalen och skriver. Jag är så otroligt trött. I natt satt jag uppe till halv två och gjorde läxor, förmodligen det senaste jag någonsin pluggat till. Jag hade nog behövt minst åtta timmars sömn, då jag inte sov så bra natten innan och dessutom hade orientering med skola på eftermiddagen igår. Mina få timmar av sömn påverkade mig nog en aning idag. Nu när skolåret snart är slut är det mycket att göra och många är stressade, inklusive jag. Jag tror jag kände av den lite extra nu när jag var/är så trött. Jag både längtar och fasar inför sommarlovet. Det är skönt att få ledigt från skolan, men samtidigt vet jag med mig att jag inte kommer hinna med allt jag vill eller borde göra innan lovet. Jag får dock göra resterna ostört, utan massa nya saker hela tiden så det är väl bra antar jag. Det blev bara lite väl mycket med allt idag. Jag hoppas att ni fina läsare mår bra, och till största del ser fram emot ledigheten. Själv ska jag försöka dra på mig en positivare inställning.
 
Ciao!
~mallompan♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress